up

Zarządzanie personelem

Platforma Lift-ER umożliwia stałą kontrolę pracy konserwatorów

Ważnym elementem platformy Lift-ER jest możliwość kontroli pracy serwisantów. Dzięki zainstalowanej aplikacji mobilnej szef firmy może na bieżąco śledzić pozycję swoich pracowników. System prezentuje punkty, pomiędzy którymi przemieszczają się pracownicy i porównuje je z zadaniami do wykonania danego dnia. Wszystkie zadania są zdefiniowane w systemie. Na podstawie tych informacji właściciel firmy bądź manager zarządzający zespołem może optymalnie zaplanować pracę swojego zespołu.

Obiekty do serwisowania są rozmieszczone w różnych częściach miasta. Biorąc pod uwagę wysokie koszty transportu ważne jest zaplanowanie pracownikowi optymalnej trasy na dany dzień. Z platformą Lift-ER wykonanie tych czynności będzie dużo prostsze.

Już po pierwszym miesiącu pracy z platformą Lift-ER można zoptymalizować i obniżyć koszty przemieszczanie się serwisantów pomiędzy obiektami.

Do zarządzania zadaniami korzysta się z prostego kalendarza. Wszystkie zadania dla serwisanta generowane są przez system np.: przegląd, reklamacja, informacja o wykonaniu naprawy awaryjnej, awarie wind prezentowane są w postaci kalendarza.

 

harmonogram.png

 

Na podatnie godzin pracy serwisantów i dyżurów nocnych, system ma możliwość przekierowania połączeń alarmowych do osoby dostępnej w danej chwili.  Dzięki temu nie ma problemu w firmie z przekazywanie telefonów na czas urlopu, ustalenia który w serwisant w danym dniu jest aktualne dostępny. System Lift-ER dzięki wbudowanym mechanizmom w oparciu o dobrze opracowane dane jest w stanie sam wykonywać czynności, które obecnie wykonują osoby w biurze.

System na podstawie zebranych oraz zdefiniowanych danych w przejrzysty i czytelny dla operatora sposób prezentuje dane nie tylko w samym serwisie, posiada także możliwość eksportu danych do różnych formatów oraz wysyłanie raportów bezpośrednio z systemu na odpowiedni adres email.

Dzięki rozbudowanemu systemowi uprawnień właściciel firmy serwisowej może udostępnić wgląd do podstawowych raportów także swoim klientom, którymi głownie są administracje. Na prośbę każdego klienta elastyczność systemu umożliwia szybką implementację dodatkowych istotnych dla specyfiki danej firmy raportów.

Szybki wgląd do zadań i obiektów konserwatora

kal2.png

Kontrola lokalizacji pracowników GPS 

  • Kontrola lokalizacji wykonywanych zadań serwisowych GPS
  • Kontrola czynności oraz czasów rozpoczęcia i zakończenia prac zględem GPS
  • Komunikacja z serwisantem poprzez aplikację mobilna 
  • Historia tras pracowników serwisu z naniesionymi obiektami 

 

gps.png



Warning: file_put_contents(/home/lifter-www/files/cache/pages/f/u/n/funkcje-systemu%2Fmonitoring-konserwatorow.cache): failed to open stream: No such file or directory in /home/lifter-www/concrete/core/libraries/page_cache/types/file.php on line 67